Bloggen är under uppbyggnad! MVH / Becs

Denna blogg är under uppbyggnad men för att ni ska få en uppfattning om vad det är för blogg kommer jag här att skriva lite information.

Jag har en annan blogg (becciiis.blogg.se) men har valt att börja om på nytt just för att jag inte uppdaterat min tidigare blogg. Valde då att ändra namn på bloggen och nu kommer denna blogg snart att sätta igång.

Här kommer jag lägga upp information om events inom konst, musik och dansindustrin samt en del av mina tankar. Denna blogg har samma grundtanke som min förra men kommer att vara mer uppdaterad. Hoppas ni läser mina ord när jag väl börjat skriva.

Mina ord till er och till mig själv handlar mestadels om människan generellt, livet, fördomar & värderingar samt normer, självförtroende och självkänsla.

Förhoppningsvis kommer jag att lägga upp lite av min musik om möjligheten finns.

Information om Rebecca Goudevenos *Becs*:


Ålder: 21
Ursprung: Grekland

Bor: Stockholm

Utbildningar: *Undersköterska (samt ett års studier på Sophiahemmets Högskola på sjuksköterskalinjen) *Barista
Nuvarande Yrke: Förskolelärare, försäljare på Carlings Butik
Familj: Mamma, pappa, syster, bror, 3 katter
En person jag fått mkt bra kontakt med som jag värderar högt: Catalina Araya Fuentes (http://www.mysneakers.blogg.se/)
Intressen: Dans, musik, konst, religion, historia, samhällsfrågor, människokroppen, filosofi, poesi, författarskap
Mål med mitt liv: Att jag ska känna att jag fyllt mitt liv med det jag vill fylla det med, att kunna sitta 80 år gammal och prata med familj och vänner, dela erfarenheter och alltid stötta mina nära & kära till att göra det dom själva vill i sitt liv. För jag menar, vem lever jag för? Mig såklart =).
Tror på gud: Nej (inte i livssituationen jag lever i idag), men respekterar alla religioner då det är vackert med tro och hopp =)
Tro?: Människans psyke, hjärnan i sig samt andevärlden (de mediala)
Personlighet: Stark(menar ej fysiskt), glad, analyserar världen och samhället, hjälpsam, galen, tråkig, sur, positiv, negativ, utåtriktad, bitter... jag har allt som alla andra har rent personlighetsmässigt men väljer att inte använda mig av vissa s.k. egenskaper.
Ord till världens människor: Håll varandra nära, skaffa vänner inte ovänner, det finns inget kallat raser, vi är alla en och samma djurart. Sprid glädje och kärlek, respektera och acceptera alla oavsett kultur och religion så länge ingen kommer till skada och så länge personen inte beter sig illa gentemot dig eller dina vänner... Vi har alla gränser men vi behöver inte överdriva allt vi gör, det räcker med att säga till en gång förstår inte personen i fråga, nä, då e det ingen ide att lägga ner mer energi på henne/honom =) bara negativt för dig...
En person som betyder mkt för mig och som lärt mig mkt om livet: Min vise mormor Malamatenia Antoniadou Dimitriadis som gick bort den 13 mars 2009. En mycket stark kvinna som gick igenom mycket på denna jord, älskar dig högt över skyarna, ett tomt rum du lämnade hos mig när du försvann men sen fylldes rummet med blotta tanken av attdu nu mår bra vart du än är mormor. Saknar dig...

Sista ord: Peace & Much Love

Give me 1 week....♥


Kommentarer
Postat av: Catalina

Rebecca <3 This is you!!!!!

Allt jag läste är Rebecca

hihi

Peace <3

2009-07-08 @ 01:52:58
URL: http://mysneakers.blogg.se/
Postat av: Becs

<3 much love my babysis!! =D=D



PEACE AND LOVE TO ALL PPL AND THE WHOLE WORLD

2009-07-09 @ 19:35:30
Postat av: Anonym

=)

2009-07-22 @ 23:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0